wtorek, 2 lipca 2013

Nowość.

Powiem szczerze,że nie planowałam robić tego już teraz,ale stało się to tylko i wyłącznie pod wpływem jakiegoś impulsu. Miałam to opowiadanie w planach już dawno,ciągle jakieś nowe pomysły krążyły mi po głowie i stało się! Powstalo nowe opowiadanie. Mam napisany dopiero prolog,który powinien zostać opublikowany za kilka dni i to na tyle. Na pewno tutaj rozdziały będą pojawiać się częściej niż  na nowym, bo chcę historię Moniki i Roberta skończyć i dopiero rozwijać drugą historię.Czyją? Zapewne niektóre z was zorientują się po nagłówku.Nowa historia jest zupełnie inna niż ta.Nie będzie nagłej miłości,która w nich wybuchnie.Nie, to opowiadanie będzie zupełnie inne. Przechodzę ostatnio trochę cierpienia i muszę dać temu upust.A najbardziej mogę rozładować się dzięki pisaniu. Mam jedną tylko obawe. Aleksandar czyli bohater nowego opowiadania nie jest taką wielką gwiazdą jak Robert i boję się,że może to wszystko nie mieć takiego rozmachu jak to. Ale szczerze? Nie obchodzi mnie liczba komentarzy tylko ich jakość i stali czytelnicy,którzy mam nadzieję mnie nie opuszczą. Wiadomo komentarze i wyświetlenia są ważne bo dają mi moc i motywajcę,ale nie są najważniejsze. Tutaj rozdział pojawi się myślę jeszcze w tym tygodniu. Jeszcze raz życzę wam miłych wakacji. Mam nadzieję,że będe mogła na was liczyć,buziaki,trzymajcie sie!:*
Monika.

http://cant-forget-this-love.blogspot.com/

4 komentarze:

  1. jak dla mnie nie ma znaczenia o kim piszesz. we mnie masz stałą czyteliczkę :)
    już się nie mogę doczekać aż coś się pojawi !
    pozdrawiam, Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuję się pod tym co napisała Pyska :) Czekam z niecierpliwością :D
    Zapraszam w między czasie do siebie :http://es-todo-sobre-el-amor.blogspot.com/
    Całusy, Justyna :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się na nowy blog i już nie mogę się doczekać ciągu dalszego, ale oczywiście bardzo chciałabym jeszcze czytać o Robercie i Monice. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. https://www.facebook.com/pages/Ja-i-Ty-Razem-MY/146831265512093?ref=hl zapraszam na mój fan page na facebooku!!

    OdpowiedzUsuń