wtorek, 1 stycznia 2013

Rozdział 3. 'Patrzył na mnie jakby Boga zobaczył! '

[Monika]

Przystojny ten cały Lewandowski.Ale trochę przeraził mnie tym jak na mnie patrzył, jakby Boga zobaczył czy coś.I jeszcze ta sytuacja z tym puszczonym oczkiem.Dziwne to wszystko.Moje rozmyślania przerwała Agata.
-Kuba , weź małą widać ,ze jest zmęczona. Ja w tym czasie zrobię kolację.
-To ja ci pomogę.-zaproponowałam.
-Nie nie . Ja sobie dam radę a ty idź się na góre odśwież, pewnie jesteś zmęczona po podróży.Kuba pokaże Ci twój pokój.

Grzecznie z Błaszczem pomaszerowaliśmy na górę.Weszłam do pokoju ,który mi wskazał. Był dość duży.Ściany w kolorze Ecru a do tego ciemnobrązowe meble. Na środku stało duże dwuosobowe łóżko z białą pościelą. Po prawej stronie stała toaletka a po lewej szafa. Po lewej stronie bliżej drzwi stały kolejne drzwi.Jak zgadywałam od łazienki. Nie pomyliłam się. Łazienke byla ogromna. Wielkie lustro wbudowane w ściane, ogromna wanna z hydromasażem, prysznic,toaleta i umywalka. W rogu stała szafka z ręcznikami,mydłami i innymi rzeczami tego rodzaju. Zrzuciłam z siebie dżinsy,białe niskie conversy i bordowy sweter. Związałam włosy w niezdarnego koka i weszłam pod prysznic. Wzięłam szybką kąpiel. Przed oczami cąły czas stał Robert puszczający do mnie oczko."OGARNIJ SIĘ!" pomyślałam "Dopiero co Cie jeden skrzywdził a ty już myślisz o następnym.". Spod prysznica wyszłam w samym ręczniku. Pomaszerowałam więc do pokoju i z walizki wyciągnęłam krótkie szare szorty i białą luźną koszulkę z jednym opadniętym ramieniem. Włosy nadal miałam upięte w niesfornego koka. Gdy zeszłam na doł kolacja była już gotowa pomogłam Agacie tylko nakryć do stołu i nalać soku pomarańczowego do szklanek. Na kolacje zjedliśmy spaghetti.
-Było pyszne! -skomplementowalismy Agate z Kubą.Po zjedzeniu kolacji wszyscy usiedliśmy na kanpae i oglądaliśmy jakiś film.Chwile po 23 zaczęłam jednak wymiękać.
-Dobra gołąbeczki , wy sobie siedźcie ale ja już wymiękam. Dobranoc i do jutra.-Posłałam im buziaka w powietrzu. Odpowiedzieli mi tym samym.Wchodząc do pokoju, myślałam juz tylko o tym żeby zasnąć Nie przebierałam się , więc od razu się położyłam do łóżka. Niemalże od razu zasnęłam.

_____________________________________________________________________

Wiem ,ze narazie się nic nie dzieje ,ale jeszcze 2 rozdziały. Ja mam już kilka rozdziałów napisanych więc mogą pojawić się w każdej chwili. A tak wgl. to Szczęśliwego Nowego Roku!;**

4 komentarze:

  1. zapowiada się ciekawie, informujesz na gg, czy na blogu???

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie zapowiada się całkiem dobrze, więc infotmuj mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział. Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń